perjantai 6. marraskuuta 2015

Liebster Award


"Liebster awardin idea on uusien ja tuoreiden blogien ja se, että pienemmätkin blogit saisivat näkyvyyttä. Liebster award annetaan blogaajalta blogaajalle."



Iso Kiitos Näätäklaani !

On todella mukava saada haasteita. Toinen kirjoitusta odotteleva on "mitä lemmikki harrastuksesi on antanut sinulle", mutta siihen aion käyttää enemmän aikaa, joten suoritan tämän ensin. Tässä siis hieman tietoa henkilöstä, joka tätä blogia kirjoittaa.


Kysymyksiä haastetuille:
1. Montako eläintä on perheessäsi (jos on)?
- 1 fretti

2. Jos saisit toteuttaa yhden haaveesi (mikä ei tällä hetkellä ole mahdollista) mikä se olisi?
- Matkustaisin joko Thaimaaseen tai Norjaan

3. Lempi vuodenaikasi, miksi juuri se?
- Kesä, koska silloin olen yleensä onnellisin ja nautin olostani eniten

4. Paras saavutuksesi elämäsi aikana.
- Olen oppinut rakastamaan itseäni sellaisena kuin olen

5. Asia joka on sinulle erityisen tärkeä.
- Oma terveys. Minulla on pari elinikäistä sairautta, joten haluan pitää huolta omasta kehostani ja huoltaa sitä mahdollisimman hyvin.

6. Mikä teki sinut viimeksi erityisen onnelliseksi?
- Pakko vastata tähän, että eräänä päivänä kun pitelin Kasperia sylissä, tajusin että miten onnellinen olenkaan siitä. Olen niin pitkään halunnut lemmikkiä ja tuntuu, että nyt olen saanut sen kaikista omimman lemmikin mitä voi olla. Olin vaan niin onnellinen tuosta pienestä karvapallerosta, joka rauhallisena pötkötteli sylissä.

7. Mitä arkipäiväistä asiaa/esinettä ilman olisi vaikea olla?
- Tähän elämän tilanteeseen parhaiten sopisi kalenteri, mutta vielä arkisempi on pinni. Mun otsatukka on sen verran lyhyt, että ei mee korvan taa, mut nii pitkä et tulee silmille. Pinni on ihan must, muuten hommat tulee hoidettua tukka silmillä ja se vasta vaikeeta onkin!

8. Ällöttävintä mitä olet syönnyt?
-Tää on tosi paha. Mä oon niin armottoman nirso ja tosi varovainen ees maistamaan mitää, et oon välttyny ällötyksiltä. Ainoa mikä tulee mielee, on valion Kefir- juoma! Ostin uutuuden huumassa sen, mut maistettuani meinasi laatta lentää. Maistui ihan käyneeltä jogurtilta! En ymmärrä miten kukaan pystyy syömään sitä!

9. Mikä blogissasi on parasta? Mitä asiaa haluaisit muuttaa?
- Blogin parhautta on omien ajatusten jakaminen. Että voi vapaasti kirjoittaa miltä tuntuu.
Muuttamista kohteena ois säännöllisempi kirjoitustahti, jonkin näköiset teemakirjoitukset. Nyt kirjoitan mitä mieleen tulee ja teksti on välillä hyvin aiheesta toiseen pomppivaa.

10. Laita kuva jostain tärkeästä asiasta, joka liittyy jollakin tapaa blogiisi.

Tää on se kuva, mikä sai meidät päättämää, 
et otetaa just tää pikku näätälapsi.
Elämäni paras päätös tähän mennessä


11. Mikä on lempi blogisi?
- Tää on helppo: Laura Peipon FitnessFromTheNorth. Jotenkin niin ihanan aidosti, rehellisesti ja reippaasti kirjotettu. Aiheet kohtaa mun henk.koht. mielenkiintojen kanssa ja oon saanu paljon inspiraatiota ja intoa tästä blogista. Kirjoittaja on Lapissa asuva personal trainer, joka blogissaan käsittelee paljon hyvinvointiin, terveyteen ja treenaamiseen liittyviä asioita. Peipon ideologia ikuisista tekosyistä on monta kertaa saanu mut liikkeelle sohvalta. Jos kaipaat lisäintoa ja motivaatioa liikkumiseen, kurkkaa ihmeessä!



Mulla ei paljoa ole seurannassa blogeja, joita voisin haastella, mutta:


Aada ja Neela


Peikon poluilla


Personality cannot be photoshopped


Kysymykseni:


1. Milloin aloitit blogin kirjoittamisen ekan kerran ja miksi?
2. Jos saisit matkustaa ihan mihin tahansa maailmassa, minne matkustaisit?
3. Koetko olevasi tyytyväinen tämän hetkiseen elämäntilanteeseesi?
4. Yksi hyvä asia sinusta
5. Mitä haluat vielä elämässäsi saavuttaa?
6. Minkä lemmikin ottaisit, jos sinulle annettaisiin kaikki edellytykset sen pitämiseen (jos sinulla on jo lemmikki, valitse joku muu eläin, kuin mikä sinulla jo on)
7. Osaatko antaa anteeksi?
8. Paras lukemasi kirja?
9. Tiedätkö minkä takia merivesi on suolaista?
10. Jos saisit yhden päivän olla kuka tahansa tuntemasi henkilö, kuka olisit ja miksi?
11. Arvostatko itseäsi tarpeeksi?


Säännöt:
1. Kiitä sinut nimennyttä blogaajaa ja linkitä hänen bloginsa.
2. Vastaa sinut nimenneen bloggaajan 11 kysymykseen.
3. Nimeä ja linkkaa 11 Libster Awardin ansaitsevaa blogia, joilla on alle 200 seuraajaa.
4. Keksi 11 uutta kysymystä nimetyille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti